טיפים לתכנון בת מצווה

עבור מתבגרות רבות, חגיגות בת המצווה הן לא פחות חשובות מתכנון חתונתן העתידית. כאן נביא לכם כמה טיפים שיעזרו לכם בתכנון האירוע והפיכתו לבלתי נשכח:

1. קביעת מועד הבת מצווה:

לעיתים ימי הולדת "נופלים" על תאריכים שעלולים להיות בעיתיים (כמו תקופת חגים למשל, שבה רבים נוטים לצאת לחופשות). כמו כן יתכנו אירועים חשובים או ימי הולדת אחרים שמתוכננים ליום שבו אתם מתכננים לקיים את האירוע. השתדלו להמנע מראש מקונפליקטים ובחרו יום ושעה שאתם יודעים שיהיו נוחים גם לכם כבעלי השמחה וגם לאורחים שלכם.

2. תקציב לבת מצווה:

על אף שהשמיים הם הגבול בתכנון אירוע שכזה, חייבם לזכור שהתקציב הוא מוגבל בסופו של דבר. עשו רשימה של דברים שחשוב לכם שיהיו באירוע וסדרו אותם על פי סדר החשיבות. בצעו השוואות מחירים ובדקו כמה פריטים מהרשימה נכנסים בתקציב שהגדרתם מראש .

אביזרים לבוק בת מצווה בטבע

3. מספר אורחים:

מי מגיע? בעיקרון, ככל שתזמינו יותר אנשים כך עלותו של האירוע תהיה גבוהה יותר. אתם צריכים לשאול את עצמכם איזה סוג של אירוע אתם רוצים? האם אתם מעוניינים באירוע סולידי יחסית ושקט או הפקת ענק אך אל תשכחו את התקציב והמטרות שהוגדרו בתחילתו של התהליך. חשוב למצוא את השילוב הנכון מבחינת המוזמנים בין בני המשפחה לחברים ובין הקהל המבוגר יותר לקהל הצעיר. כמו כן דעו להתאים את אופי המסיבה למוזמנים שלכם. לצורך הדוגמא אם אתם יודעים שרובם הגדול של המוזמנים מורכב מאנשים מבוגרים, מסיבה סוערת לאורך כל האירוע היא פתרון פחות מומלץ. במידה שהתקציב מאפשר לכם ניתן אף לקיים שתי מסיבות נפרדות, אחת לחברים ואחת למשפחה.

4. הזמנות:

עכשיו, כשאתם כבר יודעים את מי תזמינו לאירוע ומהי כמות האנשים הצפויים להגיע, הגיע הזמן לשלוח את ההזמנות לאירוע בת המצווה. באותה נשימה נציין גם שכדאי לשלוח את ההזמנות לאירוע לפחות חודש מראש כדי לתת להזמנות מספיק זמן להגיעבמידה שבחרתם לשלוח אותן בדואר וכן לתת לאורחים מספיק זמן להתכונן או לפנות את לוח הזמנים שלהם במידת הצורך. עצה שימושית וחסכונית היא שליחת ההזמנות באמצעות הדואר האלקטרוני אם אפשר. שליחת ההזמנות באמצעות הדואר, לוקחת שלושה עד ארבעה ימים ולא מעט פעמים דברי הדואר לא מוצאים את דרכם אל היעד.

5. נושא למסיבה:

בחירת נושא למסיבה יהפוך אותה למקורית ומיוחדת אף יותר.זהו ביטוי האישיות שלך, היצירתיות והאופי שלך. נושא למסיבה מורכב בדרך כלל מצבע, אופן לבוש מסויים,תקופה מסויימת או מקום.כמובן שבחירת נושא לאירוע היא ממש לא בגדר חובה, סתם רעיון נחמד שיכול לשדרג את האירוע.

הפרטים הקטנים:

מתי המסיבה מתחילה בדיוק? מתי היא מסתיימת? דאגו להגדיר באופן מדוייק את מועד ההתחלה והסיום של האירוע, גם עבורכם וגם עבור האורחים שצריכים הסעה אל האירוע או ממנו. כמו כן כדאי לדעת מראש את כל הפרטים לגבי שירות ההסעדה, זמן הארוחה(במידה שקיימת), כיצד היא מוגשת ומתי הריקודים מתחילים. ניתן להעזר בשירותיו של מתכנן אירועים שיסייע בתכנון והפקת האירוע בצורה מקצועית.

בוק בת מצווה עם סוס שחור
סוגי בוקים
סטודיו סקייליין

בוק בת מצווה עם סוסים

איך לשלב תמונות עם סוסים בבוק בת מצווה? אחת הבקשות הנפוצות בצילומי בוק לבת מצווה היא תמונה עם סוס.  כדי להצטלם סוסים בצורה

קרא עוד »